Zasady reklamacji:

Firma Kafrim ma obowiązek dostarczenia klientowi towaru wolnego od wad.

 

1. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar
    uszkodzony zostaje wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku braku danego modelu odzieży na stanie magazynu nasza firma
    zaoferuje Klientowi
inny, dostępny w ofercie towar.
2. Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni.

3. Klient traci uprawnienia przewidziane w punkcie 6. Regulaminu, jeśli przed upływem 5 dni (liczy się data otrzymania przesyłki) od stwierdzenia
    niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sklepu internetowego.
   
Do zachowania w/w terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem e-mailem 
formularz zgłoszenia reklamacyjnego,
     następnie towar wadliwy bądz uszkodzony fabrycznie wraz z dokumentem sprzedaży i drukiem reklamacji który znajduje się tutaj, prosimy wysłać na adres:

    Kafrim
    ul.Metalowców 9 lok. 101
    54-156 Wrocław

    Dodatkowy koszt transportu poniesiony przez Klienta w uzasadnionej reklamacji, zostanie zwrócony na wskazane przez niego konto wysłane
    do nas w tymże druku reklamacyjnym.

    Towar reklamowany zostanie wysłany do Klienta na koszt firmy.

   

    Kontakt:
    Dział obsługi klienta:
    od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 16.00
    tel. 698508737
    e-mail: sklep@kafrim.pl

DARMOWA DOSTAWA

Zamówienia powyżej 250zł
premiujemy darmową dostawą
 

WYSYŁKA W CIĄGU 24H

Zamówienie realizujemy zawsze
w ciągu 24 godzin!
30 dni na zwrot towaru

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.